Merhaba arkadaşlar benim 18 Kasım Salı günü sezaryen doğumum var inşallah. Ben hazır anestezi altındayken iç dudak sarkması estetiği de olsam ağır gelir mi ? Çevrenizde doğum ile beraber vajinal estetik yaptıran var mı acaba ? Kafam karışık. Yarın doktoruma da soracağım.