bbbeebek35 Kızlar 37+2 yım ara ara sürekli karnım sertleşıyor özellikle bugun karnım süreklı sertleşıyor ara ara regl olcakmışım gibi ağrı saplanıyor ilk gebeliğim hiçbişey bilmiyorum çok tecrubesizim nolur yardım edin panık yapıyorum
Ars2223 bbbeebek35 haftan yaklaşmış normal bence yalancı sancıdır büyük ihtimalle çünkü doğum sancısında düzen oluyor Ağrı girme sıklığı arttıkça sancı süresi de artıyor örneğin 15 dk bir girer 15 saniye sürer 10 dk bir girer 25 saniye sürer 5 dk düşünce 40 saniye sürer gibi umarım anlatabilmişimdir sıcak bir duş aşın ağrınızı hafifletr
bbbeebek35 Ars2223 yani sertleşmesi cok sık oluyor ama ağrı cok sık olmuyor normal mı o zaman endişe etmeyeyim
Ars2223 bbbeebek35 dinlenin biraz yorulduysanız ondan olmuştur doğum sancısı olsa anlarsınız gerçekten benim 6 cm açılmayla yatışım yapılmıştı ama gerçekten 7-8 cm olunca sancı sıklığı çok azalıyor 3-4 dk düşüyor