kbrhsyn Merhaba anneler ben 34+2 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim bebeğim 2280 gram ama kendisi en başından beri çok aşağıda olduğu için gelişimi biraz geri gözüktü ve kafasını ölçütüğünde 33+2 gunluk verdi bu bi saglik sorumu olusturur mu zekasi icin
gozz kbrhsyn canım bebeklerin %80 i bir hafta geriden gelir merak etme doktorun sorun var demediği sürece içini rahat tut
Tombikis96 Bugün kontrolü vardı 36+5 olduk doktor 1 hafta geri dedi biliyom dedim herseyi iyi 2300 kg dedi kilosuna