winnie_the_pooh Ben gebeliğimin başında kan testi vermiştim, tiroit üst sınırın biraz üstünde çıkmıştı. Yani pek hormonlarla ilgili olduğunu düşünmüyorum henüz başındaydı çünkü. Doktorum ilaca başlattı ve çok geçmeden olması gereken seviyeye düşmüştü ama düzenli kullanıyorum hapı yine de.