Merhabalar, bel agrisi shikayeti ile doktora gitdim ve 23 hafta hamilelikte rahim agzi 32mm ile kisalma olushdugu soylenildi,progesteron ve bolca uzanarak dinlenmem gerektigi soylenildi, kisalma devam ederse dikish atilacagi soylendi bu durumu yashayan var mi?