doktorum ikili üçlü dörtlü yerine fetal dna önerdi ben de bunun daha güvenilir olduğunu düşünüyorum fakat güvenilir bir firma ile yaptırmak istiyorum çünkü bazı firmalar amerika yerine hindistana gönderip test yaptırıyorlarmış gerildim bu yüzden bir de yeditepe üniversitesinde yapılıyormuş sanırım bilginiz varsa ve yaptırdığınız kurumdan memnunsanız firma belirtir misinizz