mervesdoruk ben regli iken çok geceleri gaz sıkıntısı yaşardım şimdi gebeyim her gece yaşıyorum. Benim sağlık anksiyetesi var en ufak sinir stres vücutta değişiklik, bagirsakta sıkıntıya yol açıyor artık bu durumu eşime de söyledim utana sıkıla çünkü sürekli gaz için tuvalete koşturmak yoruyor beni. Dalga geçiyor bazen benimle ama yapacak bir şey yok içimde tutamam 😅