Slnn1122 bence mutlaka kan vermelisin, her şey daha net olur. Beta her zaman belirleyici olmuyor maalesef. Ben de dış gebelik geçirdim hiç ağrım sızım olmadı. Mide bulantım ve bel ağrım oldu hamilelikten dedi doktorlar. Beta 3 bin olana kadar rahimde kese görünmedi. 3 bin olduğunda sağ tüpte göründü iğne yapıldı, sonuç alınmadı ve 7. Haftamda ameliyatla tüp ve bebek alındı. Dış gebelik de herkeste farklı seyrediyor. Kiminde aşırı şiddetli ağrı ve bıçak batma hissi oluyor. Allah ne yazdı ise en sonunda onu yaşıyoruz. Rabb’im hayırla kavuştursun inşaallah.