bildiğim kadarıyla 1. trimesterde boyamamak gerekiyor ilk 3 ay. sonrasında ben doktoruma sormuştum 5 aylık hamileyken, diplerine değdirmeden boyatabilirsin havadar bir yerde demişti. ancak çamaşır suyu vb. kimyasal solumaktan kaçınıyoruz hepimiz… boya kokusu da kimyasal malesef keskin bir kokusu var. sırf o kokuyu solumamak için kıyıp boyatamadım 🫠 bence doktorunuza kesinlikle danışın. sonrası biraz tercihe kalıyor