Deneyimli yaz anneleri bize biraz tecrübelerinizden bahseder misiniz. Ben 2 çocuğumuda kış ortasında dogurdum. Şimdi nasip olursa tam yaz ortası olacak. Merak ediyorum nasıl geçiyor lohusalık ve bebek durumu nasıl oluyor. Kış bebegi mi daha rahat yaz bebeği mi?bi deyiverin bize :))