Perim2 cccansu01 canım bu testten kullandım foto atmayı bilmiyrm yoksa atardım benimde bu şekilde Hemn hemen yumurtan çatlamış değerlendir mutlaka
lnbahar cccansu01 ben de bu markayı kullandım kuzum ama baya baya koyuydu anlamadım , ilk denememde bu şekilde gebe kaldım hatta.
Denizmrt cccansu01 Bnmde bu marka galiba bu markayla alakalı mıdr nedir benm de bu şekilde oldu bu ay ya
anonimhesapp Adet bitiminden itibaren yaptığınız tüm testler mi bunlar. Bence pik olmamış henüz yapmaya devam edin 🌸
cccansu01 anonimhesapp yok adet bitimi değim yumurtlamays yakın başladım. Yumurta akı akıntı gelmeye başlayınca yaptım. Döngüm 32 gün. Son adet tarihim 30 ekim.
saadet2308 Canım ben gecen ay bu testleri kullandım hergün aynı saatte yapmama rağmen ben yumurtlama günümü bulamadım şahsen hiç pik olmadı bu ayda innivotiyi aldım gayet güzel meğer adetimin 12. Günü yumurtama günümmüş öğrendim cok şükür
Snmsu Bu testlerden memnun kalan sayısı o kadar az ki arkadaşım da aylarca kullandı henüz olumlu sonuç alamadı ben ınnovita 30lu ovülasyon testi aldım 3. Ayda sonucum pozitif çıktı tavsiye ederim