Ben geçen sene temmuz gibi ilk dozu oldum 18 19 hafta civarıydı 1 ay sonra 2.dozu oldum şimdi tekrar hamileyim 15 haftalık çarşamba günü bebeğimin 1 yaş aşısına gittiğimde 19.haftada gel dedi ebe tek doz mu olucak diye sordum bu sefer doktoruna sorarsın o seni yönlendirir dedi. Cuma günü doktora gidicem inşallah unutmazsam sorarım. Beni 19.hafta çağırdı ama unutmazsam ne zaman gidiceğimi de kadın doğum doktoruma sorarım.