runcet Direksiyon sınavında kaldım, 25 haftalık hamileyim bebeğim doğmadan ve kar gelmeden almak istiyordum ama ilk sınavda kısmet olmadı çok üzüldüm çok ağladım 🥺 Benim gibi yaşayan var mı kızlar çok üzgünüm şimdi işin yoksa bir sonraki sınavı bekle 😢
ebrudefnee runcet bende 1 kere kaldım 2. Sinde çok rahat geçtim ilkinde çok heyecan yapmıştım ondan kaldım ama 2. Sinde heyecanım yoktu gördüğüm için çok rahat geçmiştim bence heyecan yapınca olmuyor geçersiniz sizde
Perim2 runcet canım hiç strese girme ben yıllar önce aldım fakat şuan daha zor diyorlar tek seferde geçemeyen çok doğal daha çok hakkın var böyle düşünüp kendini rahatlat Nekdr rahat olursan okdr kolay olur ümitsizliğe kapılma
Aleynaa8 Hiiiiç streslenme - çünkü ben çok stres yaptım 5. De geçtim. Çok normal yani bu durumlar kimseyi dinleme hocalarından başka
runcet Aleynaa8 aşırı beklentiye girmiştim ilk sınavda alırım diye ama maalesef olmadı. 2. yi bekleyeceğim artık 🥲
gkc990_ @runcet Allah hocaların iyileriyle karşılaştırsın otomatik aldım sinav günüm yağışliydi cok anlayışlı davrandılar hic panik yapmadım o yüzden sende panik heycan yapma geçersin Allahin izniyle
runcet gkc990_ amin benim de öyle gerçekten çok anlayışlı kibar babacan davrandılar ama yine de olmayınca olmadı sağlık olsun 🥹
123yenianneee gkc990_ evet gerçekten hoca çok önemli bende 1 defa kaldım ama çok ufak bi manevra hatasından u dönüşünde kaldım 2 Cide hem hocam hem komisyonlarım aşırı iyiydi hamileyşm diye ani fren bile yaptırmadılar sınavda sarma tarifi konuştuk yani o derece 😂
runcet ebrudefnee evet ben de birçok kurala heyecanıma rağmen çok dikkat ettim ama heyecanıma da yenik düştüm maalesef 🥺
gulseviimm her sey ezber zaten bilmedigin için degil heyecan yaptığın için kalmışsındır her seyi biliyorsun ve ikincide heyecanın daha az olacağı için geçeceksin böyle inan🍀 araba almak ehliyeti almaktan daha zor zaten bi de böyle düsün dkdkdlf
runcet gulseviimm evet aslında yaptığım hatada bile heyecanımdan unutup kaldım. Sinyallere vs aşırı dikkat kesildim onları atlamıcam diye en olmadık yerde kaldım 😣
senemtolga gulseviimm ahh siz cok yasayin ya müthiş teselli 🤣🤣🤣 butun hayallerime bir kez daha by by dedim 🤣 kursakta kaldi. Teşekkürler 🤣
runcet Perim2 evet eşim ve geçmişte alan birçok kişi şaşırıyor gerçekten şu an çok zormuş onların zamanına göre. Birçok şeye aynı anda dikkat etmek çok zorluyor kaldı ki ben çok dikkatli sürdüm gidip en olmadık yerlerde stop ettirdiğim için kaldım maalesef 😔
ebrudefnee runcet 2. Sinde daha rahat olursunuz yani bende öyleydi sizde heyecan yapmazsanız çok rahat geçersiniz