mardine474 3 kimyasal gebelik bir de normal düşük yaşadım genetik teste yönlendirmişti doktorum teste gidemeden hamile olduğumu öğrendim farklı bi doktor kan sulandırıcı iğne başlamıştı tedbir olarak meğerse kan pıhtılaşması varmış o yüzden oluyormuş sağlıksız gebelikler