nazlidvt Hanımlar normal doğum sancısı nasıldır ilk belirtileri nedir bilgi verir misiniz 39+5 haftalığım
ebrudefnee nazlidvt bende ilk gebeliğimde ya anlamazsam felan diye çok endişeleniyordum ama baya anlaşılır bi sancı ilkten 20 dk da bir geliyordu sonra düzenli 10 dk 5 dk kata düştü sırttan kasıklarıma doğru şiddetli ni ağrı giriyor ve bazen 30-40 saniye sürüyor ilkten şiddeti azdı ama tabi doğuma yaklaştıkta çok şiddetleniyor ben resmen kıvranıyordum yani anlamamanız mümkün değil
aylinemir nazlidvt abla ben kendi sancımı hissetmedim suni sancı verdiler 2 kere çok kötü Altan da kestiler oram biraz dar oldu için ondan kestiler. Ama sacnı çok kötü yaa doğurmaktan berber bişey yani doğum daha kolay yani
guldentekdal Herkesin farklıdır tabiki ama benim önce 3 gün öncesinden yavaş yavaş nişanım gelmişti , sonra çok hafif karın ağrısı ile başlamıştı yaklaşık 20 dk da 1 geldi.