ABusraaaa Bebeğinde plt düşüklüğü olan varmı nasıl bı süreç geçirdiler yeni doğum yaptım ve kızımın plt değeri düşük çıktı yoğun bakıma alındı araştırma yapilcak dedi nasıl bı süreç bizi bekliyor hiç bilmiyorum bu konuda bilgisi olan lütfen cevap versin
Edosgebos67 ABusraaaa ıvıg diye bir ilaç var onu veriyorlar yükseliyor. Korkma benim bebeğim de de oldu 7 gün falan kaldı
ABusraaaa Edosgebos67 öncelikle sizede gelmiş geçmiş olsun 🙏 bizimkinin düşük olma nedeni ya benden kaynakliymis yada enfeksiyondan kızımda enfeksiyonda çıkınca doktor çoğunluk enfeksiyondan kaynaklı olabilir dedi. Enfeksiyon için antibiyotik tedavisi uygulandı 4. Günü aldık kızımı şükür ki 🤲
Edosgebos67 ABusraaaa demek ki çok düşük değilmiş şükürler olsun. Çok zor seni anlayabiliyorum. Allah daha beterlerinden korusun. Kaç ay bebeklerini bekleyenleri gördüm ben. Bununla geçmiş olsun inşallah
ABusraaaa Edosgebos67 amin inşallah 88di değeri benim daha önceden de bı kaybım olduğu için doktorlarda işte kanama olursa durduramayiz felan fulan diye baya korkuttulardi hani yoğun bakım gecmisimde olunca extra duygusallasmistim hem ayrılmak istemiyordum hemde birşey olur kokusuyla zor bela yoğum bakıma birakmistim kızımı. Allah kimseyi evladiyla imtihan etmesin gerçekten çok zor