Selam kızlar bat 15 kasım yani bugündü, sabahtan beri sağ kasığımın üzerine öküz oturmuş gibi bir his ağırlık ve gerginlik var, bir kaç gündür de göğüs hassasiyetim var. Dün erken gebelik testi yapmıştım negatif çıktı. Adet günüm çarşamba. Sizce kasığımdaki bu baskı ve ağırlık hissi hamilelik belirtisi mi