Bebehlimmm bence 13+3 çıktım bugün buraya göre 12 haftalığım 1 hafta ileriyi takip ediyor sanırım benimki son adetim 13 aralık ben hic birşey almıyorum 20. Haftadan sonra birşeyler almaya başladım muhtemelen yolu yarılamış oluruz Rabbim sağlık versin evlatlarımıza insAllah 🙏🙏🙏