ayya28102025 8 haftalık hamileyim idrarım da 30 mg keton çıktı evet biraz iştahım kesik ama yiyebildiğim kadar yiyorum neden olur tehlikeli mi
Helink ayya28102025 vücudunuz çok fazla yağ yakıyor gerekli vitamin ve takviyeleri alıp beslenmeniz için kendinizi zorlayım bence
yasarceyda12 ayya28102025 u içme oranınız düşük ama bazen bu keton normal oluyor başlarda insanlar mide bulantısı yüzünden iştahsızlık yüzünden yiyemiyor vs ondanda oluyor yani vücutta yağ yakımı var demek bu diyet yapan insanlardada oluyor doktorunuz beslenmenizi isteyeniöir sadece
Baahaar ayya28102025 oda etkiler ama 1 lt az,en az 2 lt içmeye çalış. Önemli değilmiş gebelikte öyle çıkıyor genelde ama
ayya28102025 Evet iştahsızlık var 2 ay olucak işte sadece bebeğime yiyemememin zararı olur mu diye korkuyorum
ayya28102025 Helink Zorlucam artık kendimi bu şekil de devam ederse demek oluyor ki kilo dan mı düşücem yağ yakılırsa