hilu bence normal bende o haftalarda 2,3 gün hiç hissetmediğim zamanlar oluyordu bazen de çok az hissediyordum bazı haftalarda bi durgunluk oluyor bence çünkü 27. Haftada bile ben aynı şeyi yaşadım hareketliyken bir anda hareketleri yavaşladı falan ama şuan 28+3 olduk tekrardan arttı hareketleri yani endişe etmeyin az hissediyorsanız muhtemelen bir kaç güne tekrar hissedersiniz ama hiç hissetmiyorsanız içiniz rahat etmesi için bi doktora görünebilirsiniz 🎀🌸