Dbdilara gitmedim ama bilgilendirdim.kanamam olup olmadığını sordu.düştükten 1 saat sonra lavobaya gittiğinde iç çamaşırım birazcık ıslanmış gibiydi.akıntı mı su mu anlayamadım.bunu anlattım.o da amniyon sıvısı değildir dedi,olsaydı baya çok ıslak olurdu dedi.ana sen yine takip et.bişey yoktur sanmıyorum dedi.