Peye ben teşhisi zaten ilk haftalarda aldım şua an 22+3 am, özel hastane takipliyim doktorum perintoloji prof yaşadığım ilde plesanta anormalliklerinde bu doktorun en iyisi olduğu söyleniyor tabiki Allah bilir çevreden araştırmalarım sonucunda bu doktora gitmeye karar verdik, yoksa başka bi doktora gitmiştim beni bayağı korktumuştu bu doktorum rahatlattı