hiraam ilkini 9 gün gecikme sonrası öğrendik istiyorduk da ama şaşırmıştık yinede çünkü daha deneyelim kafasına girmemistik 2 aylık evliydik daha ikincide de deniyorduk çok istedik olmadı o sırada doktorum çok riskli en az 2 yıl beklemen lazım dedi bizde prezervatifle korunduk ama yinede hamile kaldım denedigim dönem olmamıştı ama bunda daha da zorladik hem iğne oluyordum hem prezervatif kullanıyorduk regli bekliyodum çünkü hamile kalmaktan korkuyodum spiral taktiracaktim ama ben regli beklerken bebek geldi el salladı