daha önce 2 düşüğüm var şimdi 13 haftalık hamileyim doktor beyninde kist gördü amniyosentez vs yaptırmamı istedi yaptırmadım Allah’a bıraktım. Sizlerinde duasını istiyorum kimin duasının kabul olacağı belli olmaz sağlıcakla kucağıma Almak nasip olur inşallah sizlerde dua ederseniz çok sevinirim🤲🏻😊