Aylemak Hanımlar merhaba nev(eski sevgi) hastanesinde doğum ücreti nedir bilen var mı acaba, şehir hastanesinde mi yoksa özelde mi doğum yapsam çok kararsızım deneyimli annelerde yazarsa sevinirim
Iremsel_ Aylemak Sebahattin Çelik e gidiyorum doktora göre fiyat farketmiyor diye biliyorum 32.500 tl dediler ama ocaktan sonra ne olur meçhul muayene ücreti 1550 tl nst de 650 tl imiş
GandalfTheGreen Aylemak Aylemak ben de şehir hastanesine gidiyorum, önceliğim normal doğum , yakın zamanda bir arkadaşım orada doğurdu memnun kaldı. Özelde Sebahattin Çelik iyi diyorlar ama bilemedim ben de kararsızım.
Merveyazic GandalfTheGreen Atatürk hastanesinde hangi doktor ben de doktor araştırması dayım henüz ilk kontrolümede gitmedim bu yüzden memnunsanız yazar mısınız?
hanifeeeeeee Merveyazic ben Şahin Cılıza gidiyorum benim 2. Ve sezeryan. Sezeryanda en iyisi şahin bey diyor herkes. Muayanesi de son derece iyi tavsiye ederim.
GandalfTheGreen Merveyazic Şans Odabaşı Aydın’a gidiyorum ben, memnunum ancak çok hastası hamilesi vs var. Yani muayeneler 5 dk sürmüyor bile.