babyy_altn merhaba, gittiğimde 4 aylık hamileydim, ben her ne kadar nazik ve saygılı yaklaşsam da kendisinin gayet ilgisiz ve lakayıt bir üslubu vardı. Odaya eşinizle girmenize izin vermiyor mesela, ve tek başıma girdiğimde kendimi çok kötü hissettim, sonuçta çocuğumun babası da orada ve ultrasonda onun da bebeğimizi görmesini isterdim, benimle beraber sürecin bir parçası en nihayetinde. Ömer Fatih Koparır en son odadan sizi kovar gibi çıkarabilir dikkat edin, heralde yanınızda kimseyi odaya almayınca bu yüzden bu kadar cesurca kaba davranıyorlar. O gün muayeneden çıktığımda, bebeğimi görmenin heycanını bu tavır ve üslup baya bir gölgelemişti. Bir daha gitmedim zaten kendisine. Aynı hastanede Metehan Hergüner isimli kadın doğum doktoruna gittim, onda eşimle birlikte odaya girmiştim ve çok sıcakkanlı güleryüzlü ve daha profesyoneldi bence. Siz gittiniz mi bilmiyorum ama en azından burayı okuyacak olanlara bir faydam olsun istedim.