Papatyapapatya Mz93 normal canım...bende 16+6yım daha hiss etmiyorum...doktorumda 20haftadan önce bekleme dedi...❤
Papatyapapatya kızlar bi yerde okudum üçüncü parmağımızı gobek deliğinin üstüne koyarsak hafiften bastırıp saklasak kalp atışını hiss ede biliriz kordondan dolayı...bu ne kadar doğru bilen varmi?yapmadım yanlış olur bi heveslenirim diğe...
Serenulkaya Mz93 normal kuzum bn 21 haftadan snra his ettim ondan once hic bir his yoktu snki hamile dgilim gibi simdi kipir kipir 24+5 iz 😇