vanilya_kokusu_ Ben haşimatoyum ve tüp bebekle hamile kaldım. Hergün ilaç kullanıyorum bunun için. Her ay kadın doğum ve endokrin ayrı gidiyorum ve her ay tsh kontrolü yapıyorlar. Bir iki ay önce tsh 0,30 düşmüştü ben de çok korktum acaba ilacı mı eksiltsem diye bile düşünmüştüm. Eşim hemşire ve bana ilacı bıraktırmadı. Sonra doktoruma gittim ve bana hamilelikte bunun düşebileceğini ve sorun olmayacağını ilaca aynen devam etmemi söyledi. Şimdi en son değerm 0,95 sanırım. İlerde ilacını değerine göre bakıp yüksektebilirm bile dedi. Bu arada yurtdışındayım. Yani korkmayın doktorların bi bildiği var ki size de bişey dememişler . Üzmeyin kendinizi bence değeriniz iyi 💕