Fatoskarsal09 Kızlar 37+ 2 haftalım hamileyim ikinci sezeryan doğumum 25 kasımda sezeryan olucam ama ilk defa 1 saattir vajinamda sızlama şeklinde ağrı var daha önce hiç böyle bir ağrım olmadı daha önce bunu yaşayan var mı?
Fesev Fatoskarsal09 bende 37+2 haftalık hamileyim bende de oluyor. En son bebek kanaldaydı ondan baskı sızlama hissetmemiz normal. Bende 27 kasımda sezaryen olacağım
Terlikpijama Benimki de sızlıyor. Varis kaynaklı olabilir ya da bebek baskı yaptığı için olabilir diye düşünüyorum
Fatoskarsal09 Terlikpijama evet bendede varisler cok cogaldı hatta doktoruma soylemem gerekiyormus ebeler soyledi yada dedgniz gbi is yapmaktan baskı yaptıgıni hissetmedim bugun sonradan boyle sızlama ile agrılar oldu
Fatoskarsal09 HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI galiba evet ilk gebeligimde hic boyle seyler yasamamıştım bunda cekmediğim agrı sızı kalmadı