Merhaba arkadaşlar, oksapar ve progestana rağmen, ikinci hamileliğim de 6. haftada sonlandı. Bebek geçtiğimiz hafta vardı, bu hafta yok. İki gün sonra kürtajla alınacak ve genetik testlere tabi tutulacak.
Bu kez olur sanmıştım, bir miktar üzgünüm. Paylaşmak istedim. Sanırım bir süre uzak kalacağım, uygulamayı silebilirim de. Yakın gördüm paylaştım. Kendinize iyi bakın.