rosee233 Pcos var döngünün 19.günündeyim bugüne kadar yumurtlama olmadığı için 2 gündür Duphaston başladım . Duphaston olası gelişecek bir yumurtayı engeller mi acaba . Duphaston içerken yumurtlayan var mı
minikcivciv89 rosee233 ben kullanırken hamile kaldım şu anda 20+4 hamileyim🥰 adet düzensizliği için kullanıyordum 4. Kutuya başladım ve hamile kalmışım korunurken
minikcivciv89 rosee233 yapay zeka gebeliğe yardımcı diye yazıyor içeriğinde de kısırlık tedavisinde falan kullanıldığı yazıyor yani gebeliğe yardimci
helin_a rosee233 hayır engel değil eğer yumurtama olduysa koruyor olmadıysa adetını duzeltıyor bende yumurtama donemınde ıctım 10 gün sımdı hamıleyım
rosee233 minikcivciv89 yumurtlama döneminde mi kullandınız yani bu ilaç yumurtladıktan sonra kullanılıyor da
minikcivciv89 Ben adetin 15. Günü başlıyordum 25. Gününe kadar kullanıyordum 10 gün kullanıyordum yani , ben dediğiniz gibi yumurtlama dönemine denk geliyor
Esma006 minikcivciv89 merhaba 7 gün gecikme ile doktora gittim bu ilacı verdi 5 gün kullan 10 gün içinde kanama başlar baslamazsangel dedi gebelik içinde yumurtlama görünce icmicekmiyiz regl bitince mi başladınız hemen ertesi gün nasisl oldu anlamadım
muberra__7070 Ben ovuturila vuruldum ayın 13 ünde bugünle beraber 8 gün oluyor ve bende duphaston kulanıyorum ve bende tes yaptım gebelik adetime 5ve 6 gun var
muberra__7070 Teste böyle çıktı sizce inne yüzünden olabilirmi bu durumu yaşayan varmı yoksa gebelik varmı
minikcivciv89 Esma006 regl başlayınca saydım 15. Gün başladım 10 gün kullandım mesela benim reglim 6 7 gün sürüyor diyelim ayın 1 inde regl oldum 1 Aralık regl oldum diyelim 15 Aralık’ta başladım 25 aralığa kadar kullandım bende düzensizlik için kullanmıştım ben 4. Kutuya başlayınca hamile olduğumu öğrendim doktor kullanma artık dedi
minikcivciv89 Esma006 günde 1 kullandım 10 gün kullandım gebelik düşünüyorsanız gebeligide hızlandırıyormuş biz düşünmüyorduk korunurken oldu 😄
Esma006 minikcivciv89 valla canım 6 gün gecikmem var beta 0.08 bilmiyorum olur mu bu 10 günde regl olmadan bilemedim
minikcivciv89 superstar_00 yok hayır ne gibi yan etki yapıyor ben 4. Kutuda hamile kaldım korunurken 🤣
superstar_00 minikcivciv89 İlk doğumumda kontrole gittiğim doktorum 2.gebelik için yazdı bana bazıları baya yan etki yaşamış ben daha önce bir tane klomen içtim bende ağır yan etkisi oldu doktor hemen bıraktırdı instagramdan bir doktor karşıma çıkıyordu ona yazdım o da bu ilaç daha çok menopoza girenlere veriliyor senin hormon dengeni bozar bu ilaç dedi rahimde adenomiyotik yapı bulunmuştu doktor bana 3 ay kullan gebelik oluşmazsa gel demişti diğer doktor öyle değince kullanmadım korktum.