Meral_63 Kızlar evde eşimle sade ve güzel bi yıldönümü kutlamak istiyorum ve ilk yıldönümü bide biraz heyecanlıyım 12 ocak evlilik yıldönümümuz ama doğumum Allah kısmet ederse 9 ocak olacak onun için yılbaşı gecesi kutlamaya niyetim var ama kapaliyim evin içinde olacağım için açık saçlı olmayı tercih etim güzel ve şık bi elbise seçmek istiyorum ve kararsız kaldım sizce hangisi? Sizde varsa tavsiye alabilirim ☺️
azra01 Meral_63 1 ve 3 de kapalı gibi evde olackmisiniz bide özel gününüz disarda zaten kapalısınız daha açık birsey tercih edebilirsiniz 2 de pek hoşuma gitmedi
Mor-kelebek Meral_63 bencede 2 numara canım zaten normalde kapalıymışsin evde olduğun için biraz daha dekolte olabilir bence 🤭🌸
Meral_63 azra01 o zaman kadar göbeğim de var ya böyle çekişgen şeyler giymek zorunda kalıyorum yoksa sırtı açık elibsem var bidw yandan yırtmaçlı ama olmuyor bana o işte 🤣 mecburen bunları seçtim
Meral_63 Turuncukelebek teşekkür ederim bacım 🙂↕️ kırımızı da güzel ama işte göbeğim den dolayı çok şeyi giyemiyorum 🥺
Mor-kelebek Meral_63 ay ben şimdi gördüm doğumun yakınmış 🙄 üzgünüm ama malesef biraz daha bol giysen daha rahat edersin sanki canım
Meral_63 penbe_karisi Bacım böyle ancak likralı tarz seçmek zorundayim karnimdan dolayı 12 Ocak evlilik yıldönümü ama Allah kısmet ederse doğumum 9 ocak olacak bende yılbaşı gecesi kutlamaya düşünüyorum evlilik yıldönümünü 🥺
Mor-kelebek Meral_63 ikiside çok hoş ama göbeğini sıkmaz mi ben şahsen rahat edemiyorum hamilelikte dar giyince çocuk boğulacak gibi geliyor içim daralıyordu 🤣 rahat ederim diyorsan üsteki bordo bence.
Meral_63 Mor-kelebek kumaşı böyle lastik gibi çekilen kumaştan ondan böyle şeyleri seçmek zorunda kaldım,🥲
Meral_63 PapatiA evin içinde giyerim ben 😁 dışarda olmaz tabi doğum günü vs ev kutlaması için eşimle baş başa olursak hep giyerim ben
[silindi] Yani evdesin zaten bence çokda kapalı giyinmene gerek yok daha şık daha dekolteli güzel şeyler var. Saten elbiseler filan mini boy birde onlara bak bende
adatuna Meral_63 ev için daha şık bir şeyler olabilir bence mangoda çok güzel yeni yıl elbisesileri var. Bunlar çok demode :(