Kızla 6 haftadayım öğlen kahverngi koyu lekelenmem vardı kan gibi kırmızı değil ama ona da yakın gibi acilden yatış verdi şimdi de ultrasyon ile baktı kanama gözükmüyor kese şekli de normal dedi kalp atışıda ço az geliyor aletten dolayı dedi şuan bir kanamam yok böle olan var mı acaba