Kesinlikle tavsiye etmiyorum, Eylül ayında kendisinde doğum yaptım. İhmalkarlığı yüzünden ö*lebilirdim. Doğum sonrası yaşadığım yoğun kan kaybını ciddiye almayarak hastaneden taburcu etti. Başka bir doktorla görüşmeseydim şu an bunları yazamıyor olabilirdim