Mor-kelebek a-a-my-h_dmr valla sipariş verdim şimdi Q8 Max pro en çok önerilen oydu benim aklımdaki de oydu. İnsallh iyi çıkar bakalım 😇
a-a-my-h_dmr Mor-kelebek memnun kalırsın Allah’ın izniyle Şimdiden hayırlı olsun Güzel günlerde güle güle kullanın😊
Mor-kelebek Belloca evet dediğiniz gibi birazda şans işi bakalım Allah utandırmasın verdim siparişi 🤲🏻🤣
Mor-kelebek Merve_3300 bende Q8 sipariş verdim bakalım inşallah memnun kalanlar kervanına katılırım 🤣 alanlar hep elim ayağım diyor bakalım
Deryadnmz Ben daha bugün aldım çok memnun kaldim valla parasına göre canavar gibi maşallah roborock q8
Denizgil Mor-kelebek xioami alma ben s10t modelini almıştım 1 yılda bozuldu şimdi Roborock s8 var aşırı memnunum