mrvt94 Kizlar merhaba 29+6 haftaligim daha önceleri tansiyonum dusuyodu 10/6 ama dünden beri bı gariplik var bugün mesela 11/3 cikdi bı saat sonra olctugum de yani şimdi 12/3 napmam lazım hiç tansiyon problemi yaşamadım normal mi değil mi bilmiyorum
eylusko mrvt94 hayatim tansiyon aletin bozuk olabilir mi küçük tansiyon 3 e düşse bayılırsın organlarına yeteri oksijen gitmedi için. Bi sağlık kuruluşunda olctur lütfen
Nisanmomy mrvt94 küçük tansiyonun 3 e düşmesi hiç normal değil tansiyon aletinde sıkıntı olabilir farklı bir aletle ölçüm yapın isterseniz
mrvt94 eylusko yani benim de aklıma öyle geldi ama emin de olamadım tansiyon hakkın da hiç bı fikrim yok çünkü
eylusko mrvt94 bence Bi yanlışlık var .dediğim gibi ya Yakın çevrenden bir tansiyon aleti bul ya da git bir yerde Tansiyonunu ölçtür hemen Çünkü sıkıntılı bir durum Bir tansiyon üçe düşemez yani