burcucnrr Kimsesi olmasa küçük olsa belki, ama 18 den sonrası çalışıp kendi kendine bakabilir çalışabilir ev arkadaşı bulabilir yani gelinsin diye ya da sana ev verdiler diye ona hizmet etmek zorunda değilsin. Sen bi kadınsın ve o erkek dinimizce bile uygun değil kapalı alanda birlikte durmanız. Bence eşinle otur konuş güzelce ne para ne ev hiç bi şey yeni evliyken eşinle yakınlaşır tanışman kadar önemli değil. Araya soğukluk girerse daha da düzeltemezsin. Devamında çocuk doğunca sürekli emzirmek için oda değiştirmek. Eşinle uzanıp bi film bile izleyemezsin. Bence iyi düşün yeni evli olduğunu ve bu zamanların geri gelmeyeceğini çok çok iyi düşün hakkında hayırlısı olsun inşallah