iyiliktozu
Karnımdayken oksijensiz kalmış son anda acil sezaryene alındım 1 ay entübede kaldı, sıvı fazlalığından dolayı plasenta da kan akışı azalmıştı ve beslenmesinide direkt etkiliyordu haftasına göre zayıf doğmuştu, yine aynı şeylerin yaşanacak olmasından çok tedirginim. Rabbim sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza almamızı nasip etsin.🤲🏻