esraerdal benimki geçtiyse herkesinki geçer bacım🤦🏼♀️😅 o kadar kötüydüm aslında 3 trimester de zor ama ilk evet daha zor oluyor. Bende gece gündüz mide bulantısı halsizlik kusma kaç kere hastaneye gitmek zorunda kaldım ama benimki tam 13. Haftada çok şükür yavaş yavaş azalmaya başladı. Şimdide 3. Trimester dayım bu seferde ağırlaşma fazla iş veya yürüyememe mide yanması falan var. Buyğzden işte cennet annelerin ayakları altında derler her evresi ayrı bi zor