Hepimizinsorunlarivar13_ çok şaşırdım vallahi ben de, biz de erkek bekliyoruz doktorum her muayenede söylüyor erkek diye biz de haftaya detaylı bir taramaya gideceğiz bakalım perinatoloji bölümüne hayırlısıyla, ben de hep döner mi acaba falan demiştim kendimce. Çünkü genelde kız denilip erkek çıktığı çok oluyor am erkekten kıza pek dönüş duymamıştım🫠Sağlıkla gelsin yavrunuz