Mrsz Kızlar haberlerde sürekli görüyorum doğum izni 20 hafta ya da 24 hafta olacak gibi bir haber var ne zaman yürürlüğe girer bu yılbaşına yetişir mi sizce ?
Nisanmomy Mrsz ayrıca memur ve işçi için annelik ve babalık hakları eşitlenecekmiş. İnşallah en kısa zamanda olur tüm annelerimiz faydalanır