Ben hiç Gebeliğimde yedi haftalık falan gittiğimde hiçbir şekilde kalp atışı yoktu 8+2 gittiğimde de oluşmuştu kalp atışı işte bazen doktor geç döllenmeden kaynaklı olabileceğini söylemişti bana o zaman bazen de sağlıklı gebelik olmayacağı açısından söylemişti ama strese girebileceğiniz bir konu yok eğer beş haftalık bir gebelikse şu an hâlâ beklemeniz sizin için daha iyi olur sadece strese girmemeniz lazım