Benim ikinci gebeliğim ama ilkin de makat pozisyonunda oldugu için hiç sancı ağrı sızı vs çekmedim bu gebeliğimin basından beri sıkıntılı bi süreç yaşadım suan da 34+5 haftalık oldum bebek bas gelişde alt bölgemde ağrı oluyor yani sancı girdiğini anlayabiliyorum ama sancı varken bebek hareket eder mi cok hareketli kıpır kıpır bilmediğimden soruyorum