17 haftalık olduk son bir haftadır geceleri hiç yatamaz oldum kolumdan elime kadar uyuşur acıyor onun acısına kalkıyorum yatış pozisyonu değiştirince geçiyor gibi sonra sonra yine oluyor sabahları ilk bir iki saat elim hiç tutmuyor neden böyle oluyor kızlar ya yaşayan var mı