Gecen hamileligimde soldan yumurtlamistim once soldan batmalar hissettim 3-4 gun sonrasinda bu sağa ve orta kısma dogru gecmisti. Vajinal akintim adete yakin artmıştı, tatli tuzlu ayni anda yeme isteğim vardi iştahım artmisti. Halsizlik uykuya meyillilik durumu vardi ve atesim hep 37 ustu 37 buçuk gibi seyretmisti. Ayaklarimsa hep soguktu. Adete yakin inanılmaz belim ağrıyordu. Ve vajinaya vuran anlık ağrılarım oluyordu. İlk defa dis macunumdan tiksinmistim o gun test yapmıştım suphelenip silik pozitif gordum. Bu ay catlama gününü degerlendirdik, bulanti haric birebir yine ayni belirtileri yaşıyorum. Benim hic gogus hassasiyetim olmaz bir oncekinde de 12. Haftaya kadar gogus agrisi yasamamistim. Yerlesme kanamasi daha yaşamadım. Diger belirtileri yine ayni sekil yasadigim icin umutluyum bu ay sagdan yumurtlamistim 🌸