babylove_33 yagmuraybarr inşallah canım ya doktor da net değil ama erkek dedi 13 haftalıkken 3 kızım var isterim erkek olmasını
yagmuraybarr babylove_33 yaa inşallah erkektir o zaman 🥰 benimde 2.kızım yolda bende bir oğlum olmasını çok istiyorum 🫶🙏 lütfen ogrenince bana da haber verin
babylove_33 yagmuraybarr inşallah yazacağım canım 2 çok değil ya arkadaş olurlar birbirlerine ne güzel ☺
yagmuraybarr babylove_33 evet tabii orası oyle ama ben hep 3 istedim son çocuğum erkek olur inşallah 🙏🥰 biz 4 kız kardeşiz ailede olmayınca işte insan istiyor
babylove_33 yagmuraybarr anlıyorum seni. Benim eşimde tek erkek olunca bende çok istedim nasipte varsa insan engel olamıyor işte yinede hayırlı evlat olsunlar inşallah
yagmuraybarr babylove_33 tabii ki hep hayırlı ve sağlıklı olmaları en önemlisi 🤲🏻 rabbim gönlümüze göre versin canım 🌺