victorya Kızlar salı gunu devlet hastanesine gitcez kese ve kalp atisi icin ,doktor esimi yanıma gelmesini onaylar mi bilen var mi? Bilecik de kadın doğuma gidip eşini yanına çağıran var mi?
Nurrrr00 victorya biz Ankara’da oturuyoruz mamak devlet hastanesi alıyor o kadar güzel ki keşke her hastane böyle olsa
mom_51 Devlet hastaneleri genelde odaya kadınları topladığı için içeri erkek almıyorlar. Bende bu yüzden hem özele hem devlete gidiyorum 🤣🤭
msskrkss victorya Almıyorlarmış… Çocuğu beraber yapıyoruz muayenesine tek alıyorlar. Saçmalıktan başka bir şey değil. Doğum yapınca refakatçi de kalamıyormuş benim eşimden başka kimsem yok. Bu yüzden mecburiyetten özele gidiyoruz
Senacanblt_ victorya benim gittiğim hastane almıyor maalesef öyle istiyorsanız muayenenizi özele gidin bence eşiniz de duymak ister belki
Glhayat_54 Doktorun alçak gönüllü iyi bir doktorsa ve yoğunluğu yoksa alır bazen mesai dışı randevular oluyo o zamnlarda alabilir rica edersen.
victorya elfdokan Aa benim Doktorum da o normalde ama Emre Bey’e sıra bulabildim o zaman genel olarak almıyorlar
elfdokan victorya evet almıyolar ben ahmet beye ve özele gidiyordum eşim özelde görüyordu sadece yoğunluk yoksa bile almıyor malesef
victorya elfdokan canım özele nereye gidiyordun Eskişehir’e mi Bana bir hastane ismini Doktor önerisi verebilir misin Belki bütçemize uyarsa biz de gideriz
kubos_ victorya genelde almıyorlar devlette. 38. Haftadayım hep devlet hastanesi takipliydim iki doktor değiştirdim ilkinden memnun kalmadığım için şimdiye kadar ikisi de eşimi kabul etmedi geçen hafta randevu bulamadığım için rastgele bir doktorun yanına girdim son haftaların olduğu için randevusuz baktı ve eşimi de aldı içeriye çok da ilgili doktordu keşke başından beri gelseymişm ona😂😂