Doktorunuza söylerseniz uygun dozlu ilaçlardan kullanabilirsiniz benim ilk ayım bahara denk geldi benim ilacım yüksek dozlu oldugu için bırakmıştım ama dayanamaz bi hal alınca doktorumla oturup ilaçları inceledik allerset kullanmamda sakınca olmadıgını söyleyince başladım tabi 2 3 doktorla daha görüştüm kullanmamda sakınca olmadıgını söylediler bun içinde fizyolojik serumu şırıngayla burnunuza sıkabilirsiniz yıkama şeklinde rahatlatıyor 😊