gecegunesim Allah muhafaza bebeğinizin sağlık durumunda sıkıntı olup küveze girmediği sürece yani süt sağmak zorunda kalmadığınız sürece kesinlikle süt sağmayın tavsiye etmiyorum Hee bebeğiniz göğsünüzü tutmaz alışana kadr sağarsınız veya sütünüz azdır bebeğe yetmez çoğaltmak için kesinlikle sağarsınız ama bebeğiniz iyiyse ve kendi emiyorsa ekstra sağım yapmayın tazyik yapıyo ve bebek emerken boğuluyo gbi oluyor bir zaman sonra emmeyi reddediyor ikinci bebeğimde bizzat yaşadım çok ağladım üzüldüm sütüm çoğalsın diye aşırı sağım yaptım evet sütüm çoğaldı ama gereksiz çoğaldı bebek emmedikten sonrada hiç bir faydası olmadı 🫤