Gul1402 Sultiss00 39+0 biz de bekliyoruz 1 cm distan aciklik varmış, dun aksam da bebek hareket ettikçe iğne batar gibi baya agrim oldu. Dun nst de hiç şancim çıkmadı bakalım ne zaman gelecek
Pitircigin_annesi nur97 benimde elim yüzüm çok şişti 38+4 . Bir de hastanedeyim yatısım verildi doguma kadar burdayım . Hemen doğsun istiyorum. Nst de hiç sancı çıkmıyor 🥲
nur97 Pitircigin_annesi yatısınız neden verildi yattıkca sanki daha cok sislik oluyor gibi geliyor bana
nur97 Sultiss00 hic acıklıgımda yok nstde sancıda cıkmadı🥲 cumaya kadar bekleyelim eğer gelmezse cuma suni ile baslatalım diyor